Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Någon som vet vart man kan skaffa bredband nu när man har sanering?

Ingen som kan svara på hur stor chans det är att det INTE skulle gå vägen när man kommit så långt som inledande + förslag? Väntan och oron gör mig knäpp..

Ingen som kan svara på hur stor chans det är att det INTE skulle gå vägen när man kommit så långt som inledande + förslag? Väntan och oron gör mig knäpp..
Procentuellt kan nog ingen ge men jag skulle säga att risken är väldigt liten. Det enda jag kan se som skulle sätta käppar i hjulen för dig nu är om någon hittar tillgångar du inte redovisat (tex en bil värd mycket pengar, aktieutdelning osv) eller om någon tycker att du har för "färska" lån eller krediter tagna.
Har du varit ärlig i ansökan och i all kontakt med kfm ser jag ingen anledning till att du skulle få avslag även om någon borgenär väljer att överklaga - däremot kan det dra ut på tiden.
Fortsätt betala din inledande summa tills du hör något annat från kfm.

Beställde där, men är det helt säkert att man får bredband? Blev så paff när Telia dök upp på min adress.
Är det fiber? En vän till mig beställde från bredband2 som har en inledande skuldsanering. Fick ett sms typ 2 timmar senare att tjänsten var igång och han hade internet

Är det fiber? En vän till mig beställde från bredband2 som har en inledande skuldsanering. Fick ett sms typ 2 timmar senare att tjänsten var igång och han hade internet
Ja fiber! Ja men toppen då får vi se om jag får eller ej. :) Tack för tipset!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp