Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Då var dagen här då jag haft mitt första samtal med skusan.
Initialt kändes det riktigt bra men när vi började prata om skuldernas uppkomst och att jag lånat för att hjälpa min son och fd sambo så ändrades det. Min handläggare sa att det var grund för ett avslag.
Att jag tog mina sista lån i våras för att betala en privat skuld var inte heller smart och även det grund för ett avslag.
Ångrar lite att jag berättade om den privata skulden då jag kunde sagt att lånen var pga att betala andra lån men jag är alltid ärlig.
Hon sa att min ansökan var den mest grundliga och välgenomförda hon sett.
Känns tungt nu då min historia alltid kommer att vara min historia och så även vid nästa ansökan om det blir avslag.
Besked meddelas via post om 1-2 veckor.

Ärligheten varar längst :)

Vi håller tummarna på positiva besked.

Då var dagen här då jag haft mitt första samtal med skusan.
Initialt kändes det riktigt bra men när vi började prata om skuldernas uppkomst och att jag lånat för att hjälpa min son och fd sambo så ändrades det. Min handläggare sa att det var grund för ett avslag.
Att jag tog mina sista lån i våras för att betala en privat skuld var inte heller smart och även det grund för ett avslag.
Ångrar lite att jag berättade om den privata skulden då jag kunde sagt att lånen var pga att betala andra lån men jag är alltid ärlig.
Hon sa att min ansökan var den mest grundliga och välgenomförda hon sett.
Känns tungt nu då min historia alltid kommer att vara min historia och så även vid nästa ansökan om det blir avslag.
Besked meddelas via post om 1-2 veckor.
Håller tummarna för att det går i alla fall

Nu verkar det hända saker här. Efter mailkontakt i dag med min handläggare fick jag besked om att alla som anmält skulder har delgivits men att några inte har godkänt planen. Jag ska få hem ett brev om detta i nästa vecka så att jag har möjlighet att svara och bemöta det. Är det någon som har erfarenhet hur vanligt det är med avslag när några inte godkänner betalplanen ?

Nu verkar det hända saker här. Efter mailkontakt i dag med min handläggare fick jag besked om att alla som anmält skulder har delgivits men att några inte har godkänt planen. Jag ska få hem ett brev om detta i nästa vecka så att jag har möjlighet att svara och bemöta det. Är det någon som har erfarenhet hur vanligt det är med avslag när några inte godkänner betalplanen ?
Kommer inte ihåg men vad hände vid ditt första samtal med din handläggare ?

Kommer inte ihåg men vad hände vid ditt första samtal med din handläggare ?

Vid min första kontakt ? Då gick vi igenom mina skulder och hur de hade uppstått. Även hur saker sett ut tidigare och i dagsläget och hur det kan tänkas se ut framåt. Sen har vi haft kontakt då och då eftersom jag även lämnat läkarintyg och även fått lämna uppgifter om eventuell a-kassa.

Vid min första kontakt ? Då gick vi igenom mina skulder och hur de hade uppstått. Även hur saker sett ut tidigare och i dagsläget och hur det kan tänkas se ut framåt. Sen har vi haft kontakt då och då eftersom jag även lämnat läkarintyg och även fått lämna uppgifter om eventuell a-kassa.
Fick du inledande vid första samtalet ?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp