- Meddelanden
- 31 507
- Mottagna reaktioner
- 16 521
- Poäng
- 11 977
Kan faktiskt hålla med dig, @Lasseman du har lite nedsättande ton ibland.
Går fint att tycka så, jag har det inte, det missförstås som regel. Styrkekram.
Kan faktiskt hålla med dig, @Lasseman du har lite nedsättande ton ibland.
Nja, lite rannsakan är aldrig felGår fint att tycka så, jag har det inte, det missförstås som regel. Styrkekram.
Instämmer, väldigt nedsättande flera gånger har man sett. Lite ”sparka på den som redan ligger ned”. Vet inte vad han vill få ut av det, lite härskarteknik kanske.Kan faktiskt hålla med dig, @Lasseman du har lite nedsättande ton ibland.
Även det där var ju ett väldigt löjligt inlägg, ”styrkekram” är en väldigt låg nivå.Går fint att tycka så, jag har det inte, det missförstås som regel. Styrkekram.
Jo jag är ganska van att blir kränkt här..Instämmer, väldigt nedsättande flera gånger har man sett. Lite ”sparka på den som redan ligger ned”. Vet inte vad han vill få ut av det, lite härskarteknik kanske.
Vi som är här och skriver och skuldsanering osv gör det av en anledning, att våran ekonomi är totalt körd i botten, och många av oss har nog ett väldigt dåligt mående också.
Då behöver man inte få höra en massa ”kränkande”, man mår redan dåligt som det är
Om du med din fråga menar att någon borgenär motsatt sig din skuldsanering så skedde det för mig och det tog ca fem månader från att man motsatte sig till att beslut kom. Då var sommaren en del av tiden med förmodad semester etc.Hur lång tid brukar det ta från att handläggaren lämnar över ärendet till en jurist. Tills att juristen kollar på ärendet? Och därefter hur lång tid det kan ta till beslut? Någon som har någon erfarenhet kring det?