Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Att din mamma tagit ett lån är väl inte något som bör påverka din skuldsanering?
Nä, min tanke var att jag skulle tagit med det som privat skuld, men började bli fundersam om det ens är möjligt! Men nu tar jag inte med det! Jag hoppas på OM jag skulle få skuldsanering att eventuellt kunna ge en liten del av det varje månad för de lånet är 8 år nämligen

Nä, min tanke var att jag skulle tagit med det som privat skuld, men började bli fundersam om det ens är möjligt! Men nu tar jag inte med det! Jag hoppas på OM jag skulle få skuldsanering att eventuellt kunna ge en liten del av det varje månad för de lånet är 8 år nämligen
Är det stor månadskostnad ? För inte roligt att låna en närstående betala i 8 år

Är det stor månadskostnad ? För inte roligt att låna en närstående betala i 8 år
Ja, eller 2000 kr ca därför jag inte vill att hon ska betala men skulle jag få det så skulle jag säkert kunna diskutera fram någon lösning.

Ja, eller 2000 kr ca därför jag inte vill att hon ska betala men skulle jag få det så skulle jag säkert kunna diskutera fram någon lösning.
Får man fråga hur stort lånet är ?

Finns det något skuldebrev mellan dig och dig så kasnke, att din mamma har ett lån är ju annars ganska ointressant.

Har din mamma tagit ett lån ÅT dig i sitt namn, alltså att du har använt pengarna? I så fall ska du visst uppge det i din ansökan.

Min särbo tog ett lån åt mig i sitt namn och är nu med i min skuldsanering. Vi hade inget avtal att visa upp. Du ska uppge ALLA skulder. Så är du skyldig din mamma 170000 så ska det lånet med o saneringen. Men du kommer inte kunna fortsätta betala henne om du får inledande.

Hon kommer få betala det själv i fortsättningen tyvärr ! Står du inte som medlånetagare så kan du inte ta med det ju

Hon kommer få betala det själv i fortsättningen tyvärr ! Står du inte som medlånetagare så kan du inte ta med det ju
Fast om mamman har tagit ett lån ÅT hen så ska det visst vara med i ansökan om sanering, medlåntagare eller ej.

Fast om mamman har tagit ett lån ÅT hen så ska det visst vara med i ansökan om sanering, medlåntagare eller ej.
Fast det låter lite tokigt kan jag tycka ! Är det verkligen så @Lasseman

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp