- Meddelanden
- 1 723
- Mottagna reaktioner
- 2 243
- Poäng
- 1 367
Tokskrattar åt den sista meningen... bra med självinsikt, men tror likväl att Du har rätt i sak...
![]()
...det är ju några år sedan jag brottades med frågornaTokskrattar åt den sista meningen... bra med självinsikt, men tror likväl att Du har rätt i sak...
![]()
...det är ju några år sedan jag brottades med frågorna...det är ju några år sedan jag brottades med frågorna

Jo, så är det. Ska vara kvar här på forumet tills jag är färdig med skusan och skall då avsluta med ett inlägg om min resa från början av 2016 fram tills sista inbetalningen är avklarad.Ja visst e de underbart att man slipper tampas med dessa ångestframkallande frågor...för egen räkning iallafall...![]()
Jo, så är det. Ska vara kvar här på forumet tills jag är färdig med skusan och skall då avsluta med ett inlägg om min resa från början av 2016 fram tills sista inbetalningen är avklarad.
Den kanske kan vara till nytta för någon som sitter som jag gjorde 2016 och framåt..jag hittade ju tråden "Dags att kasta in handduken?" som var min ledstång i början av processen.

Jag var ju ca ett halvår efter honom i min process och kunde följa varje steg och få svar på många frågor i tråden...dessutom var det en stark inspiration för att våga släppa taget.
Ah ja det gör vi nogJag tror vi pratar om olika saker. Du pratar om utskicket i samband med inledande tror jag. Jag menar efter att man fått beviljad skuldsanering.
Dessutom kan jag ha fel..

Tiden för skuldsanering, i mitt fall fem år, räknas från inledande. I ditt fall borde du, med beviljad skusan, betala den sista gången i april 2026.Ah ja det gör vi nog
Om saneringen blir beviljad, räknas tiden från inledningsdagen eller beslutsdagen, vet du?
Fanks!Tiden för skuldsanering, i mitt fall fem år, räknas från inledande. I ditt fall borde du med, beviljad skusan betala den sista gången i april 2026.