Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Hej, jag fick det beviljat utan någon löneutmätning först.

Hur såg din avb plan ut sen? Är det nån som fått 3 betalningsfria år och sen typ två år där man betalar? Eller har nån här utan barn fått att saneringen upphör efter 3 år, men att pricken ligger kvar i 5 år?

Hur såg din avb plan ut sen? Är det nån som fått 3 betalningsfria år och sen typ två år där man betalar? Eller har nån här utan barn fått att saneringen upphör efter 3 år, men att pricken ligger kvar i 5 år?

Fick det på 4 år pga jag har ett barn osv..har tyvärr inget utrymme att betala något alls för min dyra hyra slukar allt som jag får in. Söker billigare boende men tyvärr inte lätt att få när man har anmärkningar.

Hej, jag fick det beviljat utan någon löneutmätning först.
Ok , jag har som sagt skickat iväg via hemsidan men inte hört något än, har klarat mig från utmätning då sambon hjälp mig samt skatteåterbäring nu i april men från o med slutet på denna månaden kommer det inte att gå så det kan ju hinna bli utmätning ändå antar jag

Fick det på 4 år pga jag har ett barn osv..har tyvärr inget utrymme att betala något alls för min dyra hyra slukar allt som jag får in. Söker billigare boende men tyvärr inte lätt att få när man har anmärkningar.

Ja men det var väl bra på sätt och vis. :)!
Så din sanering är helt över efter 4 år?

Känns tråkigt att man inte kan förlita sig så mycket på ett inledande då : /

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp