Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Vad hände och varför ska den ev avslutas ?

Både jag och min sambo tappade våra arbeten för ca: 8 månader sedan och fick inte akassa pengar på över 3 månader. Vi missade 3 betalningar p.g.a detta och har givetvis skrivit detta till kronis

Hade du ngt svar på frågan eller bara "nyfiken"?

Både jag och min sambo tappade våra arbeten för ca: 8 månader sedan och fick inte akassa pengar på över 3 månader. Vi missade 3 betalningar p.g.a detta och har givetvis skrivit detta till kronis

Jag har själv skuldsanering så det är såklart intressant att veta vad som kan orsaka en upphävd skuldsanering.
Jag hade kontaktat kfm för att fråga hur du ska göra.

skuldsanering enligt den äldre då man inte fick behålla 2 löner, beslutat 11/2-2016 går det ut nu 2/11 2021 mina 5 år eller är det först 3/1 2021 man kan skaffa abonnemang mm ?
någon som vet detta ?
Anmärkningen försvinner den 12/2 och då ska det vara rent på kreditupplysningen. Själv väntar jag på 8/4.

Hade ni endast inledande? Annars skulle ni ju ha ansökt om omprövning direkt.

Hej alla, jag har en liten fundering. Jag har inledande nu och ska vänta på borgenärernas besked.
Det står ju i betalplanen hur många procent borgenärerna ska få tillbaka. Men det blir ju inte mycket i mitt fall.

Kan det vara en anledning/skäl till avslag att dom anser dom får tillbaka för lite?
Mvh

Hej alla, jag har en liten fundering. Jag har inledande nu och ska vänta på borgenärernas besked.
Det står ju i betalplanen hur många procent borgenärerna ska få tillbaka. Men det blir ju inte mycket i mitt fall.

Kan det vara en anledning/skäl till avslag att dom anser dom får tillbaka för lite?
Mvh
Nej, de kommer oftast inte långt med att säga att de vill ha mer pengar.

Avslag omprövning, faen va skönt. Planen fortsätter som innan och jag pluggar istället för jobb.

Ja det kan man väll säga. 3år ska betala 0 i månaden, 1.5år kvar på sanering och studier.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp