- Meddelanden
- 10 142
- Mottagna reaktioner
- 6 672
- Poäng
- 4 477
Ja som syrra kan vi tjäna stora pengar men jag som du är slut och nu går hälsan före pengarna.Remember har varit helt blåsta i all kontakt jag har haft med dom.
I alla fall, liknande sits här som många av er och jag kan säga att pengar är inte viktigare än hälsan. Jag jobbade 60 övertidstimmar på 2 månader innan jag gick in i väggen och nu fixar jag knappt gå uppför en trapp utan att vara helt färdig efteråt. Fortfarande efter snart 4 år. Hälsan är betydligt viktigare än pengar. Om jag hade orkat och med den kunskapen om hur lån och ekonomi fungerar som jag har nu och med de förändringar jag har gjort i mig själv... Så hade mina problem varit lösta om jag hade jobbat i Norge 2-3 semestrar. Gratis boende, käka billigt, jobba hårt. men orkar inte och som sagt inte värt offra hälsan. Ibland tänker jag att nästa sommar ska jag hitta nått, ursäkta mig, slappt syrra jobb i Norge där man mest sitter av tiden (de finns) men så får det bli en faceslap för det är slut med övertid för mig, precis som slut att ta lån.
Hoppas verkligen att Du får hjälp med att bearbeta allt detta traumatiska?