Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ja, reagerade på just det när jag fick "inbetalnings-schemat" med inledande-beskedet.
Att börja med en frimånad verkande konstigt så jag var tvungen att verifiera det.

Att vänta på besked är verkligen ett vakuum...

Började också med frimånad, var jätte konstigt så var tvungen ringa dubbelkolla detta med handläggaren

Kanske en omöjlig fråga för er men någon kanske har svar.

När handläggaren begär in uppgifter av långivaren, anger dom vad man har fyllt i för orsak till att man tog lånet? Vid avbetalningar/kreditkort, anger dom vad man har köpt för krediten?

Kanske en omöjlig fråga för er men någon kanske har svar.

När handläggaren begär in uppgifter av långivaren, anger dom vad man har fyllt i för orsak till att man tog lånet? Vid avbetalningar/kreditkort, anger dom vad man har köpt för krediten?
Det vet jag inte men uppger du det till KFM så framgår det i förslaget efteråt som du erbjuds och samma information/förslag skickas till borgenärerna.

Sökt på forum men hittar inte, har en pågående sanering, ungefär halva tiden kvar.
Min bil sjunger på sista versen.

Min sambo har hittar en han vill köpa åt mig. Frågan är kan det bli problem ?

Kfm sa att upp till 30tkr är ok, denna bil säljs för 25000 . På bilpriser är den värderad till mellan 20 och 35. 2006 som gått över 30000mil.

Tacksam för svar

Sökt på forum men hittar inte, har en pågående sanering, ungefär halva tiden kvar.
Min bil sjunger på sista versen.

Min sambo har hittar en han vill köpa åt mig. Frågan är kan det bli problem ?

Kfm sa att upp till 30tkr är ok, denna bil säljs för 25000 . På bilpriser är den värderad till mellan 20 och 35. 2006 som gått över 30000mil.

Tacksam för svar

Svårt att se att det skulle bli problem, det är upp till borgenärerna att begära omprövning

Ingen som har något svar kring detta ? Som sagt ska byta bil under pågående skuldsanering men i den prisklassen som kfm sa ja till under saneringen. Tacksam för svar

Ingen som har något svar kring detta ? Som sagt ska byta bil under pågående skuldsanering men i den prisklassen som kfm sa ja till under saneringen. Tacksam för svar
Du kan nog byta bil och vara lugn. Prata med din handläggare och förklara läget så denne vet om det så får du nog ett bra svar från hen

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp