Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Skuldsanering

Jag kan bara skriva utifrån egen erfarenhet. Ville inte släppa från början men fick rådet att släppa allt.. Så med facit är det en lättnad ävenom det är jobbigt i början. Min man är inte inblandad i mina skulder vilket jag är tacksam för. Räcker så bra med vad jag åstadkommit.. Lättnad på så sätt att det är psykiskt påfrestande att månad efter månad få det att gå ihop. Min åsikt och vet att de som aldrig skulle kunna tänka sig att släppa allt.
Men funkar det med löneutmättning för dig? Du lever ok?

Skuldsanering känns klart bäst. Får behålla hela min lön juni och december. Skattepengar får jag behålla och övertid får jag också behålla. Så helt klart det bästa, vet om du läst mina tidigare inlägg då jag misskötte min skuldsanering och var rädd att förlora den pga mitt spelberoende Säger bara mardröm...
Jag kommer att betala tillbaka 600 000 kronor inklusive tiden när jag hade löneutmätning. Betalar 9000 kronor varje månad till KFM. Så en halv miljon skrivs av förutom alla räntor som skulle blivit.

Skuldsanering känns klart bäst. Får behålla hela min lön juni och december. Skattepengar får jag behålla och övertid får jag också behålla. Så helt klart det bästa, vet om du läst mina tidigare inlägg då jag misskötte min skuldsanering och var rädd att förlora den pga mitt spelberoende Säger bara mardröm...
Jag kommer att betala tillbaka 600 000 kronor inklusive tiden när jag hade löneutmätning. Betalar 9000 kronor varje månad till KFM. Så en halv miljon skrivs av förutom alla räntor som skulle blivit.
Oj vilken skillnad :). Jo jag har läst det om missen på betalning. Men vi är inte mer än människor, jag skulle vilja dra en parallell till mitt shoppande för att då det lilla glädjeruset. Så förstår delvis hur det måste va även om speldjävulen är större. Superbra att du klarar dag för dag, det måste jag med lära mig..

Gemensamma nämnaren är att det handlar om ett missbruk både för dig och mig som utvecklats till ett beroende. Så kan jag så tror jag att även du kan vända ditt liv. Varje spelfri dag är en vinst och på detta forum får vi mycket stöd, råd och kan även hjälpa andra med våra erfarenheter. Så något gott kommer det även ur det här. Bara du ger det tid så kommer du också att må bra.

Gemensamma nämnaren är att det handlar om ett missbruk både för dig och mig som utvecklats till ett beroende. Så kan jag så tror jag att även du kan vända ditt liv. Varje spelfri dag är en vinst och på detta forum får vi mycket stöd, råd och kan även hjälpa andra med våra erfarenheter. Så något gott kommer det även ur det här. Bara du ger det tid så kommer du också att må bra.
Ja jag hoppas det.
Får börja med kfm så jag kan landa.
Sen söka skuldsanering dock utan min man, blir kanske singel på kuppen

D

Det sjuka med allt är,jag hade haft det bättre per månad med löneutmätning än som jag har det idag. Även om skulden tickar på med räntor. Det är ganska sjukt.
Hade monetti- 1500
Ferratum- 2500
Everydayplus- 4000
Mobilån- 3800
Alla sms lån avbetalningsplan 2000
Det är 5 av mina 30 skulder och redan där är summan över 10 000.
Det är så å galet hur man kan sätta sig i sån skit för man mår dåligt.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp