Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Skuldsanering

Hej! Fick inledande 7/12 och har fått betalplan sant alla borgenärer är informerade. Väntar nu på att min sanering ska bli godkänd Har en fråga= Såg nu på min lön i februari att jag fått ca 10.000 mer i lön före skatt än vad som blev uträknat på min betslplan. Är en löneökning jag fått utbetald retroaktivt för några månader bakåt. Är bara den här månaden d kommer sticka ut sen kommer jag ligga +- nån tusenlapp enligt beslut. Är d här någonting jag måste rapportera in till nån? Kollas lönerna månadsvis eller är d årslönen borgenärerna kollar på? Tacksam för svar

Ne årsvis om någon tar en upplysning. De kan du behålla den den delen efter skatt. Inget som visar resterande 9 mån framåt.

Hej! Fick inledande 7/12 och har fått betalplan sant alla borgenärer är informerade. Väntar nu på att min sanering ska bli godkänd Har en fråga= Såg nu på min lön i februari att jag fått ca 10.000 mer i lön före skatt än vad som blev uträknat på min betslplan. Är en löneökning jag fått utbetald retroaktivt för några månader bakåt. Är bara den här månaden d kommer sticka ut sen kommer jag ligga +- nån tusenlapp enligt beslut. Är d här någonting jag måste rapportera in till nån? Kollas lönerna månadsvis eller är d årslönen borgenärerna kollar på? Tacksam för svar

Nej.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp