Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Skuldsanering

Hej! Har fått beviljad skuldsanering. Men har en liten fundering. Har en månadslön på 40.000 som är med i min sanering. Nu i februari så kommer jag få en retroaktiv löneökning och komma upp i 48.000 ungefär. Är det något man måste skicka in för omprövning?

Hej! Har fått beviljad skuldsanering. Men har en liten fundering. Har en månadslön på 40.000 som är med i min sanering. Nu i februari så kommer jag få en retroaktiv löneökning och komma upp i 48.000 ungefär. Är det något man måste skicka in för omprövning?
Menar du att du sedan har 48000 kr brutto i månadslön så bör du ju ompröva. Menar du att du en gång i februari får ut 48000 brutto och därefter en månadslön på 40000 plus lite löneförhöjning beror det på hur stor höjningen är.

Lite otydligt! Jag kommer ha 40.000 som står i min betalplan. Blir enbart 48.000 nu 25e februari då jag fick retroaktiv löneförhöjning. Dom andra månaderna kommer d strämma

Lite otydligt! Jag kommer ha 40.000 som står i min betalplan. Blir enbart 48.000 nu 25e februari då jag fick retroaktiv löneförhöjning. Dom andra månaderna kommer d strämma
Då behövs det inte omprövas.
Grattis till skuldsaneringen!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp