- Meddelanden
- 1 433
- Mottagna reaktioner
- 721
- Poäng
- 677
Jag tolkade det som att det var två bilar, vilket det också visade sig varaInte om bilen står på frun vilket den verkar göra.
Jag tolkade det som att det var två bilar, vilket det också visade sig varaInte om bilen står på frun vilket den verkar göra.
Jag ska annonsera min bil och sälja den! Ska vänta till försäljning och sen ansöka om skuldsanering eller? Eftersom bilenbhar skuld( billån) då kanske tar lite mer tid för att sälja den eller det bättre att prata med långivare som jag har fått billån och säga att jag kan inte betala lånen och ni får tar bilen?Boendekostnaden beror på var i landet man bor, finns lathundar på högsta godtagbara boendekostnad, baserad på geografisk läge och antal barn.
Bilen kommer troligen utgöra hinder för skuldsanering, att äga en bil i den prisklassen kan inte ses som att man gjort ”allt i sin makt” för att lösa skulderna, eller för all del minska dom.
Nej, arbetsgivaren tar inte del i beslutet gällande skuldsanering.Jag ska annonsera min bil och sälja den! Ska vänta till försäljning och sen ansöka om skuldsanering eller? Eftersom bilenbhar skuld( billån) då kanske tar lite mer tid för att sälja den eller det bättre att prata med långivare som jag har fått billån och säga att jag kan inte betala lånen och ni får tar bilen?
En till fråga!
om jag får skuldsanering då min arbetsgivare kommer att veta detta?
Tack!