Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Skuldsanering

Boendekostnaden beror på var i landet man bor, finns lathundar på högsta godtagbara boendekostnad, baserad på geografisk läge och antal barn.

Bilen kommer troligen utgöra hinder för skuldsanering, att äga en bil i den prisklassen kan inte ses som att man gjort ”allt i sin makt” för att lösa skulderna, eller för all del minska dom.
Jag ska annonsera min bil och sälja den! Ska vänta till försäljning och sen ansöka om skuldsanering eller? Eftersom bilenbhar skuld( billån) då kanske tar lite mer tid för att sälja den eller det bättre att prata med långivare som jag har fått billån och säga att jag kan inte betala lånen och ni får tar bilen?

En till fråga!

om jag får skuldsanering då min arbetsgivare kommer att veta detta?

Tack!

Jag ska annonsera min bil och sälja den! Ska vänta till försäljning och sen ansöka om skuldsanering eller? Eftersom bilenbhar skuld( billån) då kanske tar lite mer tid för att sälja den eller det bättre att prata med långivare som jag har fått billån och säga att jag kan inte betala lånen och ni får tar bilen?

En till fråga!

om jag får skuldsanering då min arbetsgivare kommer att veta detta?

Tack!
Nej, arbetsgivaren tar inte del i beslutet gällande skuldsanering.

Kan inte riktigt råda Dig i hur försäljningen skall göras på bästa sätt, kanske kolla med en bilhandlare vad Dom betalar?
Men som det ser ut Nu så är det väl ca 6 månaders väntetid på skuldsanering, på den tiden bör Du väl blivit av med bilen om Du söker skuldsanering nu.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp