- Meddelanden
- 457
- Mottagna reaktioner
- 409
- Poäng
- 517
Va tråkigt ! Hur nära i tid tog du lån ?Fick också avslag i veckan... bara bita ihop o ta nya tag.
Va tråkigt ! Hur nära i tid tog du lån ?Fick också avslag i veckan... bara bita ihop o ta nya tag.
Tråkigt att höraFick också avslag i veckan... bara bita ihop o ta nya tag.
Hej!Va tråkigt ! Hur nära i tid tog du lån ?
Ja när det är mycket som missuppfattats av handläggaren käns det extra tungt,men jag får söka igenTråkigt att höra
Är det inte tillräckligt gammalt?Hur gammal är du?Hej!
tog lån mellan 2014-2021
50 år, hade inget med ålder o göra utan att det var ren överkonsumtion så därför.Är det inte tillräckligt gammalt?Hur gammal är du?
Hej!Men vad har du gjort för att kunna betala tillbaka ? Det ska ju väga tungt i den samlade bedömningen ?
Ja det var en del minsann ! Men vad menade dom med överkonsumtion och hur stor är skulden ??Hej!
sålt allt av värde,levt snålt.jobbat jättemycket för att kunna betala, höll de flytande tills sambon fick löneutmätning då gick det fort till jag fick min utmätning oxå..covid o räntehöjningar slog hårt.
dom tycker jag skulle kunna klarat allt med min lön som jag har nu och att det var onödigt o låna men hade cirka 15 tusen mindre i månaden när jag började låna , för o täcka andra gamla lån,o sen rullade det bara på tyvärr ....man tar samlingslån betalar av allt sen några månder efter är man o tar av krediter igen o sen samma visa igen tyvärr..har skuld på ca 1.2 milj.Ja det var en del minsann ! Men vad menade dom med överkonsumtion och hur stor är skulden ??