- Meddelanden
- 188
- Mottagna reaktioner
- 60
- Poäng
- 197
Hade samtal med KFM runt lunch om min ansökan om skuldsanering. Hur lång tid tar d innan man för besked? Kommer jag få behålla november lönen om d blir inledande?
Är olika men jag har fått svar samma dag mina 3 ansökningar. Ja det får du isåfallHade samtal med KFM runt lunch om min ansökan om skuldsanering. Hur lång tid tar d innan man för besked? Kommer jag få behålla november lönen om d blir inledande?
För mig tog det 10minHade samtal med KFM runt lunch om min ansökan om skuldsanering. Hur lång tid tar d innan man för besked? Kommer jag få behålla november lönen om d blir inledande?
Fick mitt svar dagen efter. Men då ringde hon kl.17.Hade samtal med KFM runt lunch om min ansökan om skuldsanering. Hur lång tid tar d innan man för besked? Kommer jag få behålla november lönen om d blir inledande?
Jag hade mitt samtal typ 16.30, fick svar ganska tidigt på förmiddagen dagen efter.Hade samtal med KFM runt lunch om min ansökan om skuldsanering. Hur lång tid tar d innan man för besked? Kommer jag få behålla november lönen om d blir inledande?
Det verkar vara lite olika.Hej. !
Jag väntar på inledande och har en fråga … får man en telefontid eller ringer dom bara helt oväntat ? Får man nåt slags meddelande först om att dom kommer att ringa ?
Har ett jobb där jag inte är kan vara tillgänglig på telefonen så jag undrar lite .