Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Skuldsanering

Hej!
Kan man söka skuldsanering fast man alltid betalat i tid och inte har något på varken kfm eller inkasso? Kan man fortsätta betala fast man söker?

Har 2,3 M i lån! Det går runt men sjukt att pussla och knappt ha något över.

Får även mindre årsinkomst nästa år då jag bytt jobb. Hade 1M i årsinkomst men nästa år ”bara” 500.000.

Hej!
Kan man söka skuldsanering fast man alltid betalat i tid och inte har något på varken kfm eller inkasso? Kan man fortsätta betala fast man söker?

Får även mindre årsinkomst nästa år då jag bytt jobb. Hade 1M i årsinkomst men nästa år ”bara” 500.000.
Oj är all 2,3 miljoner blancolån? Låter väldigt mycket

Oj är all 2,3 miljoner blancolån? Låter väldigt mycket
Allt är blancolån ja. Det har vart överkonsumtion och spel som gjort detta. Tagit samlingslån för att få ner räntan. Vissa samlingslån har man försökt ”vinna” tillbaka lite med överskottet.

Ja, men han hade 1M i årsinkomst.
Ja men det ska inte vara möjligt ändå känns det som. Speciellt eftersom inget är släppt till kronofogden ännu så 2,3 miljoner i rena blancolån känns för mycket. Berätta lite mer om dina skulder

Allt är blancolån ja. Det har vart överkonsumtion och spel som gjort detta. Tagit samlingslån för att få ner räntan. Vissa samlingslån har man försökt ”vinna” tillbaka lite med överskottet.
Oj. Att ens kunna bli beviljad så mycket är hemskt. När togs sista lånet?

Hej!

Ja du kan söka absolut, när tog du sista lånet?

Senaste lånet är tagit för 3 mån sedan kanske (utökning). Vill helst inte sluta betala på lånen utan fortsätta som som jag gjort. Vi är 2 här hemma som delar på allt men det är jag som står på allt då sambon hade anmärkningar osv.
1702561586728.png

Senaste lånet är tagit för 3 mån sedan kanske (utökning). Vill helst inte sluta betala på lånen utan fortsätta som som jag gjort. Vi är 2 här hemma som delar på allt men det är jag som står på allt då sambon hade anmärkningar osv.
Visa bilaga 3739
Ok så sambon är oxå delaktig i lånen? 3mån sedan sista utökningen, du kommer behöva vänta minst 1år och söka sanering…

Ok så sambon är oxå delaktig i lånen? 3mån sedan sista utökningen, du kommer behöva vänta minst 1år och söka sanering…
Vi är båda med på allt detta, har alltid betalat. Men iom att jag får lägre inkomst nästa år så blir det absolut tuffare. Då kämpar vi på och ser över hur det blir nästa år.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp