- Meddelanden
- 1 723
- Mottagna reaktioner
- 2 243
- Poäng
- 1 367
Jag har tyvärr inte koll på dessa.Har skickat in angående jämkning men inte fått något beslut på det, vet ni hur lång tid det tar ? Skulle göra 2000 i månaden så det är ju alltid en start. Sen kanske något löneök i April, en del tillbaka på skatten osv så kommer man ner lite. Men nu kommer jag inte kunna betala två av lånen denna månad så man kommer ju halka efter och man vill ju undvika inkassa/kf helt om det går.
Har ni koll på det här "nstart" ? Tänker om det kan samla ihop delar av krediterna så man har 3 stora lån istället, lär ju inte få samla ihop någonannanstans med tanke på summan man har i blanco men nstart kanske ser på det hela på annat sätt
Det jag råder dig att undvika är företag på nätet som skriver att de kan hjälpa till med skuldsanering, ansökan mm mm. De kan inte göra ngt annat än det som budget- och skuldrådgivaren kan, dessutom gratis till skillnad mot dessa företag som skall ha betalt.
Senast ändrad:
kommer ju inte kunna bo billigare än man gör nu så det vore ju riktigt illa om man skulle behöva flytta till något dyrare dessutom.