Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Skuldsanering

Skickade in en skuldsanering igår, och jag vet att det tar tid innan handläggare kollar på det och jag går ju bak varje månad, vad händer om jag slutar betalar medan jag väntar på svaret om skuldsanering?

Tacksam för svar

Senast ändrad:
Skickade in en skuldsanering igår, och jag vet att det tar tid innan handläggare kollar på det och jag går ju bak varje månad, vad händer om jag slutar betalar medan jag väntar på svaret om skuldsanering?

Tacksam för svar
Jag slutade betala allt direkt efter jag skickat in ansökan, jätteskönt. Rekommenderar det till alla.

Tacksam för svar

Det enda som händer är väl att du får anmärkningar och framöver löneutmätning om saneringen inte blir godkänd.

Bra att trivas i sitt boende, ha ett telefonabonnemang som funkar osv innan man drar på sig anmärkningar. Hur eller äger du sitt boende?

Hej fick mail från kronofogden att du har tagit emot min ansökan till skuldsanering. Min fråga är hur länge tar det ungefär tills dom börjar kolla på det? :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp