Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Skuldsanering

Hej jag undrar lite om skuldsanering, kan man ansöka om det även att man INTE haft löneutmätning? Och ni som fått beviljad skuldsanering får man alltid leva på existensminimum under dom 5 åren eller är de olka från person till person?
Vad har ni gjort för att öka chanserna att bli beviljade?

Hej
Jag själv hade ingen utmätning innan jag skickade in ansökan vilket senare också blev godkänd.
Förbehållsbeloppet, det belopp du får behålla sedan hyran är borträknad kan skilja lite beroende på civilstatus, men ex mig själv, ensamstående utan barn är 5000kr
+ en buffert för oförutsedda utgifter på runt tusingen.

Juni och December månad är betalninigsfria, så då får man behålla allt.

Hej
Jag själv hade ingen utmätning innan jag skickade in ansökan vilket senare också blev godkänd.
Förbehållsbeloppet, det belopp du får behålla sedan hyran är borträknad kan skilja lite beroende på civilstatus, men ex mig själv, ensamstående utan barn är 5000kr
+ en buffert för oförutsedda utgifter på runt tusingen.

Juni och December månad är betalninigsfria, så då får man behålla allt.
Hej såg att du ej haft löneutmätnkng men är de endast betalningsfria under skuldsanering eller även vid utmätning?

Drar dom från lönen vid skuldsanering på samma sätt genom arbetsgivaren som vid utmätning?

Hej såg att du ej haft löneutmätnkng men är de endast betalningsfria under skuldsanering eller även vid utmätning?

Drar dom från lönen vid skuldsanering på samma sätt genom arbetsgivaren som vid utmätning?
Gå in och läs tråden jag länkade till. Allt står där.

Betalningsfria månaderna gäller Sanering, man får själv betala in enligt den godkända betalningspanen, ingen arbetsgivare är inblandad som vid utmätning

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp