Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Skuldsanering vunnit laga kraft!

Jag har varit här många år innan och läst och fått hjälp av många. (Hade annat användare namn då) otroligt tacksam för all hjälp och alla råd.
Igår fick jag äntligen bekräftat att min skuldsanering vunnit laga kraft :) och idag är mina skulder nollat inne på kronofogdens sida. Overkligt för en som kämpat för detta i många år. Men det är värt allt denna dagen. Tack alla

Jag har varit här många år innan och läst och fått hjälp av många. (Hade annat användare namn då) otroligt tacksam för all hjälp och alla råd.
Igår fick jag äntligen bekräftat att min skuldsanering vunnit laga kraft :) och idag är mina skulder nollat inne på kronofogdens sida. Overkligt för en som kämpat för detta i många år. Men det är värt allt denna dagen. Tack alla
Hoppas du blir kvar här eftersom det är nu din tur att hjälpa andra.

Senast ändrad:
Grattis !
Vore bra att veta lite kring dina skulder och om du hade utmätning mm om du vill dela med oss.

Grattis !
Vore bra att veta lite kring dina skulder och om du hade utmätning mm om du vill dela med oss.
Jag ser att du ställer denna fråga ofta och jag förstår varför. Dock så tror jag inte du skall jämföra för mycket med ditt/ert eget fall då alla förutsättningar är unika.

Jag ser att du ställer denna fråga ofta och jag förstår varför. Dock så tror jag inte du skall jämföra för mycket med ditt/ert eget fall då alla förutsättningar är unika.
Det gör jag inte och är medveten att man har olika förutsättningar men tycker att det är intressant att veta.

Grattis !
Hej igen, ja jag hade löneutmätning i ca 5-6år. Skulderna uppkom då jag tog mitt försäkringsbolag till tingsrätten efter en olycka. (Blev påkörd ) Hade fått låna för att ha råd med en kamp som var otroligt lååång. Förlorade i tingsrätten och blev skyldig för alla rättegångskostnader m m.

Grattis!!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp