Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Skuldsanering, verkställighet??

Beviljad skuldsanering, har gått över 3 veckor och nu när jag loggar in på kfm står alla skulder under avslutade, några är "kravet är återkallat" , andra är " kravet ingår i skuldsanering", men Skatteverket står under aktuell skuld men den ingår i skuldsaneringen i beslutet, är det någon som vet varför? är mitt beslut verkställt så jag har skuldsanering?

Det är ett a mål och tas bort så småningom med.

Okej men kan jag slappna av i att ingen överklagade denna gången då och att jag har skuldsanering?
Det finns ju alltid en risk att ett överklagande lämnats in på fel kontor och åker postbil över landet just nu men den risken är minimal.

En fråga, hur lång tid tog det efter du har godkänt Betalplan skuldsanering och långivarna godkänt?
jag sitter spänt här och väntar, jag är inne på 6 e veckan nu.

Nu ligger alla under "beslutade med utslag" istället, på alla står det "vi har fastställt kravet" Skatteverket ligger under "mina skulder"

Varför ändrades det tror ni? Ligger det rätt för att jag ska tolka det som att jag har fått skuldsaneringen utan överklagan?

Nu ligger alla under "beslutade med utslag" istället, på alla står det "vi har fastställt kravet" Skatteverket ligger under "mina skulder"

Varför ändrades det tror ni? Ligger det rätt för att jag ska tolka det som att jag har fått skuldsaneringen utan överklagan?
står samma för mig och sambon och vi har båda skuldsanering !

Sen om du går in på mina sidor så står det väl att dom gamla skulderna ingår i din skuldsanering med ?

Sen om du går in på mina sidor så står det väl att dom gamla skulderna ingår i din skuldsanering med ?
Ja nu hitta jag det igen, tack! På en delstat det återkallat krav och på endel att dom ingår i skuldsaneringen, det borde vara klart

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp