Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Skuldsanering vad får kollasupp?

Vad får skusan handläggare kolla upp? Konton? Inkomster? Finns det nått dom kollar regelbundet? Får dom ditt slutskattebesked?

Har kvar 2år av min skusan, tjänar mindre än vad som uppgavs så är inte orolig över det. Men jag funderar om jag vågar sälja lite saker hemifrån eller om dom kollar sånt...

Kolla upp? De har fullt upp med att hantera nya ansökningar med tanke på väntetiden. De kollar inget. Det är bara att sälja på

När din sanering blivit beviljad kollar KFM inget, däremot kan borgenärerna kolla inkomst osv.

Vad får skusan handläggare kolla upp? Konton? Inkomster? Finns det nått dom kollar regelbundet? Får dom ditt slutskattebesked?

Har kvar 2år av min skusan, tjänar mindre än vad som uppgavs så är inte orolig över det. Men jag funderar om jag vågar sälja lite saker hemifrån eller om dom kollar sånt...
När du fått din skuldsanering beslutat o laga kraft vunnen kollar dom ingenting. Dom är klar m ditt ärende. Så länge du betalar som du ska o inget spec händer som att du skulle få skulder som går till KFM så kollar Skusan/KFM ingenting. Det är borgenärer som isf kollar via kreditupplysningar o de kan begära omprövning om de anser att du tjänat för mkt.

Kfm gör inte ett jota utöver att se till att du betalar det du ska, när väl beslutet är taget.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp