Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Skuldsanering - utslag kvar på "mina sidor"?

Jag blev också nojig när jag såg att vissa utslag ligger kvar. När jag loggar in finns det två flikar, en med "Mina förelägganden", där står det att jag har XX antal utslag, klickar jag på den så kommer det upp info om varje utslag och om hur jag ska betala skulden. På den andra fliken under som heter "Mina skulder" står det 0 skulder, när jag klickar på den kommer alla utslag upp som avslutade och info om att skulden ingår i min skuldsanering och går inte att betala. Det är för övrigt det enda stället jag hittat där jag kan se att jag har skuldsanering.
Känns onödigt förvirrande. Hoppas att det funkar på samma sätt när du loggar in.
Det kan vara förvirrande ja, men det handlar helt enkelt om att utslag och skuldsaldo inte har någon direkt koppling..

Beroende på när dom kom så bör de försvinna från mina sidor vid årsskiftet eller årsskiftet därefter.

Det händer att man begär verkställighet på utslag som omfattats av skuldsanering efter den avslutats. Jag har aldrig varit med om att det skett av annat än rent misstag och brukar således vara lätt att åtgärda.
Med andra ord (så att tom jag fattar ;)): Man kan låta eventuella utslag ligga kvar utan att riskera påföljder efter avslutad skuldsanering?

Med andra ord (så att tom jag fattar ;)): Man kan låta eventuella utslag ligga kvar utan att riskera påföljder efter avslutad skuldsanering?
Ja, du kan inte påverka att dom ligger där.

Lånar lite.
Mitt skuldsaldo var idag nere på 0 betyder det att allt är 100% klart nu då för saneringen? Fick lagakraft förra veckan och inte fått om att någon har invänt men vet inte hur snabbt det skickas ut isåfall om någon hade gjort det

Lånar lite.
Mitt skuldsaldo var idag nere på 0 betyder det att allt är 100% klart nu då för saneringen? Fick lagakraft förra veckan och inte fått om att någon har invänt men vet inte hur snabbt det skickas ut isåfall om någon hade gjort det
De brukar säga att du saldot nollas hos KFM så är det klart.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp