Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Skuldsanering. Större lån. Uc

Hej jag sitter i samma sits vad göra. Vad händer om man släpper allt vissa säger att skulderna ökar massor om man släpper allt? En på kronofogden sa att skulderna ligger kvar hela livet och att de kan börja dra pengar efter 20 år om man inte skulle få igenom skuldsanering.

Hej jag sitter i samma sits vad göra. Vad händer om man släpper allt vissa säger att skulderna ökar massor om man släpper allt? En på kronofogden sa att skulderna ligger kvar hela livet och att de kan börja dra pengar efter 20 år om man inte skulle få igenom skuldsanering.
Den jag undrar också att hur mycket kan dom öka tills att börja betala på dom. Men den ända sätt som har kommit på jag orkar inte mer och leva fattigt som att behålla bara 600kr av mitt lån till hela månaden

Jag hade tänkt att släppa allt men börja sluta på dom som är små lån en efter en värja månad. Har årsinkomst på 340k och fast anställd
Då vet jag inte och tycker att dom får inte göra så för att inte andra hamnar på sånt station som jag har nu.

Ljug aldrig i en ansökan om skuldsanering.
Vet inte om dom ser att du har leasingbil. Du lär inte få behålla pengar för den.
Nej nej inte ljug eller nåt jag behöver bara att betala ett summa till alla dom jävla lån som jag var dum och taget aldrig mer i hela mitt liv skulle inte ta en krona från bankrna

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp