Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Skuldsanering Skatteåterbäring

Skickade in ansökan om skuldsanering igår. Kommer få tillbaka en del på skatten i april, o då kommer jag ju inte ens hunnit få nåt svar på ansökan, men kan dom ändå begära att jag skulle ha sparar det för att vid ett eventuellt inledande betala in det?? Kommer jag få redovisa vad jag gjort med pengarna?
Skickade med in ansökan förra veckan! Får tillbaka rätt mycket och tänkte släcka någon kredit ifall jag skulle få avslag! Då har jag försökt in i det sista att betala av med.

Skickade med in ansökan förra veckan! Får tillbaka rätt mycket och tänkte släcka någon kredit ifall jag skulle få avslag! Då har jag försökt in i det sista att betala av med.
Mm samma här, rätt mycket o tänker väl ungefär samma. Har du inget hos kronofogden än?

Tänkte bara uppdatera ang min skatteåterbäring då jag fortfarande har inledande. Fick tillbaka 20800 och min handläggare sa att det normalt ska betalas in. Frågade om jag fick behålla en del för extra kostnader vid flytt och för tandläkarbesök. Fick svar nu att jag får behålla för tandläkaren, dubbel hyra halv månad samt för flytten. Ska betala in 11000 i juli. Känns bra :)

Tänkte bara uppdatera ang min skatteåterbäring då jag fortfarande har inledande. Fick tillbaka 20800 och min handläggare sa att det normalt ska betalas in. Frågade om jag fick behålla en del för extra kostnader vid flytt och för tandläkarbesök. Fick svar nu att jag får behålla för tandläkaren, dubbel hyra halv månad samt för flytten. Ska betala in 11000 i juli. Känns bra :)
Bra att du meddelar detta då det råder många åsikter angående detta.

Bra att du meddelar detta då det råder många åsikter angående detta.
Ja, min handläggare diskuterade saken med en jurist innan hon fattade beslut om det så det är väl lite olika från fall till fall som med det mesta kring skuldsaneringen. Känns iaf bäst att köra med öppna kort för egen del även om man kanske hade kommit undan med att inte säga nåt...

Ja, min handläggare diskuterade saken med en jurist innan hon fattade beslut om det så det är väl lite olika från fall till fall som med det mesta kring skuldsaneringen. Känns iaf bäst att köra med öppna kort för egen del även om man kanske hade kommit undan med att inte säga nåt...
Precis, jag håller med till fullo.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp