Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Skuldsanering på kortare tid än 5 år??

Hej!
Är det någon här inne som har fått igenom en skuldsanering på kortare tid än 5 år?
Om Ja, hur gjorde ni och vad var era förutsättningar?

Hej!
Är det någon här inne som har fått igenom en skuldsanering på kortare tid än 5 år?
Om Ja, hur gjorde ni och vad var era förutsättningar?

Du menar kortare betalplan? Beror på från person till person. Själv fick jag först på 4 år då jag bland annat har små barn och varit/är långtidssjukskriven. Sen gick jag och min exman i sär och efter omprövning betalar jag inget alls resterande 3 år på min skuldsanering. Själva skuldsaneringen pågår däremot alltie i 5 år :)

Du menar kortare betalplan? Beror på från person till person. Själv fick jag först på 4 år då jag bland annat har små barn och varit/är långtidssjukskriven. Sen gick jag och min exman i sär och efter omprövning betalar jag inget alls resterande 3 år på min skuldsanering. Själva skuldsaneringen pågår däremot alltie i 5 år :)

Då är jag med, tack för din hjälp! :)
Då sitter jag tight och väntar. Fick ett brev förra veckan om att skuldsaneringen inleds vilket känns så himla bra. Jag ska ta och skriva av mig någon dag och hoppas min resa kan ge någon annan energi till att ta klivet.

Har gått från spelmissbrukare till spelfri. Varit spelfri i snart 18 månader. Skuldberg på 1.55 miljoner och levt med daglig ångest till att må hur bra som helst

Hur ”ansöker” man om kortare betaltid? Tänker att det är inget som fogden ger en för att vara snälla?

Jo det är nått fogden ger dig för att vara snälla.

Hur ”ansöker” man om kortare betaltid? Tänker att det är inget som fogden ger en för att vara snälla?
Det är inget man ansöker om utan det är en bedömning din handläggare gör utifrån den information hen har.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp