Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Skuldsanering och fru / sambo påverkas?

För dom på uc sa att då fort ansökan är inskickad och dom tagit emot den så kommer det dyka upp skuldsanering inledd. Är nån här som kan bekräfta att inget syns på uc om man skulle bli nekad.
Försämrar inte kreditvärdigheten på något sätt?
Som sagt dem har fel. Går kronofogden vidare med så ja då syns det såklart men får du avlag kommer inget synas eller synts

En liten fundering. Vad vet de på uc om sånt egentligen??
Jag frågade kf hur dom hanterade sånt. Då sa dom att de blandar dom sig inte i alls och ville jag ha svar får jag kolla med uc. Där sa dom att dom varje natt kör körningar mot kf och så fort ansökan är registrerad så får uc ut det i sin körning.

Som sagt dem har fel. Går kronofogden vidare med så ja då syns det såklart men får du avlag kommer inget synas eller synts
Vad lättad. Då blir det nog att söka på chans nu och sen bara kämpa vidare tills de får igenom!!

Jag frågade kf hur dom hanterade sånt. Då sa dom att de blandar dom sig inte i alls och ville jag ha svar får jag kolla med uc. Där sa dom att dom varje natt kör körningar mot kf och så fort ansökan är registrerad så får uc ut det i sin körning.
Fast uc visar väl inte ansökningar?

Vad lättad. Då blir det nog att söka på chans nu och sen bara kämpa vidare tills de får igenom!!
Bara för att du ansöker registreras ingenting på UC. Det är först om du får inledande som en anmärkning "inledande skuldsanering " dyker upp.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp