Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Skuldsanering livet efter

Hej! Vad händer när saneringen är slut? I vårt fall 1 februari.. är man helt plötslig normal då? Alltså kan köpa bil, abonnemang osv? Jag är livrädd för livet efter?

Ja det är du, jag har genomgått sanering sen ett år tillbaka och nu är jag skuldsatt upp till öronen igen =)

Hej! Vad händer när saneringen är slut? I vårt fall 1 februari.. är man helt plötslig normal då? Alltså kan köpa bil, abonnemang osv? Jag är livrädd för livet efter?
Ja, det är du.
Ställde du inte samma fråga för ett par veckor sedan?

Njae inte riktigt. Vill veta mer från personer som genomgått en sanering och livet efter.

Jag tog blanco till insats och sen bolån på det därav normalt så att säga, denna gången spelade jag inte bort allt som ledde till att jag hamna på skusan från början,

Jag tog blanco till insats och sen bolån på det därav normalt så att säga, denna gången spelade jag inte bort allt som ledde till att jag hamna på skusan från början,
Men då är du iaf inte på kfm igen? Håll dig borta bara, krisar det sig sälj lgh/hus

Lånade för x antal år sedan ett par miljoner till köp av bostad.
Dessa miljoner är nu under miljonen, har amorterat aggressivt, och (ja, jag vet att värdet av något som säljs vet man först när detta sker) bostaden värderas till 3 * gånger så mycket den köptes för.
Har nästan en miljon i lån, är jag svårt skuldsatt?

Lånade för x antal år sedan ett par miljoner till köp av bostad.
Dessa miljoner är nu under miljonen, har amorterat aggressivt, och (ja, jag vet att värdet av något som säljs vet man först när detta sker) bostaden värderas till 3 * gånger så mycket den köptes för.
Har nästan en miljon i lån, är jag svårt skuldsatt?
Fattar inte syftet till ditt inlägg

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp