- Meddelanden
- 380
- Mottagna reaktioner
- 284
- Poäng
- 437
Berätta, berätta, berätta. Det finns inget alternativ.Nej, jag kommer dit snart där jag måste berätta då det är ohållbart… pengarna tar slutt redan på löningsdagen..
Berätta, berätta, berätta. Det finns inget alternativ.Nej, jag kommer dit snart där jag måste berätta då det är ohållbart… pengarna tar slutt redan på löningsdagen..
Hon blir inte kontaktad men sannolikheten att hon inte får reda på det under 5 år bedömer jag som i det närmsta obefintlig och risken finns att ju längre tid det har gått desto mer lack kommer hon att bli på dig![]()

Nej, jag kommer dit snart där jag måste berätta då det är ohållbart… pengarna tar slutt redan på löningsdagen..
Och då kan man få äta upp det ändå senare..Det var någon i somras som skrev här som hade lyckats dölja sin skuldsanering i fem år för sin sambo![]()
Hur togs det emot då..? Hoppas på bra!Nu har jag faktiskt levererat skamliga nyheten till sambon, lättnad men fortfarande skam i hela kroppen.
inte bra alls… varit sura miner och utskällningar bara. inge förståelse i varför man har tagit lån, det är nästan så pass att vi går åt varsitt håll tyvär :/Hur togs det emot då..? Hoppas på bra!
inte bra alls… varit sura miner och utskällningar bara. inge förståelse i varför man har tagit lån, det är nästan så pass att vi går åt varsitt håll tyvär :/