Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Skuldsanering, kommer sambon bli kontaktad?

Instämmer med föregående talare. Kommer förmodligen kännas som en otrolig lättnad och i förlängningen stärka er relation.

Hon blir inte kontaktad men sannolikheten att hon inte får reda på det under 5 år bedömer jag som i det närmsta obefintlig och risken finns att ju längre tid det har gått desto mer lack kommer hon att bli på dig :D

Det var någon i somras som skrev här som hade lyckats dölja sin skuldsanering i fem år för sin sambo:facejoy:

Nej, jag kommer dit snart där jag måste berätta då det är ohållbart… pengarna tar slutt redan på löningsdagen..

jag har varit i den sitsen för inte så längesen och jag höll det i hemlighet flera år men när det tillslut kraschade så berättade jag, en otrolig lättnad efteråt att inte ha någon hemlighet längre. Så mitt tips är bara berätta. Jag sköt på det ettag, ex jag ska berätta på onsdag, sen när det var onsdag så sa jag till mig själv ”äsch jag tar det på fredag”.
Men sen så sa jag det bara. Det är sjukt svårt men jag kan bara säga att det är värt oavsett.
Du fixar det!

inte bra alls… varit sura miner och utskällningar bara. inge förståelse i varför man har tagit lån, det är nästan så pass att vi går åt varsitt håll tyvär :/

Vad är det sambon borde förstå i låntagandet?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp