Stort stort grattis!Idag är min 2:a dag utan skuldsanering. Någon som varit med om att det har kommit brev från fordringsägare i efterhand. Skulle inte förvåna mig om det händer.
Stort GRATTIS ! Bra jobbatIdag är min 2:a dag utan skuldsanering. Någon som varit med om att det har kommit brev från fordringsägare i efterhand. Skulle inte förvåna mig om det händer.

Det kan hända. Har noterat mål för verkställighet som ingått i skuldsaneringarIdag är min 2:a dag utan skuldsanering. Någon som varit med om att det har kommit brev från fordringsägare i efterhand. Skulle inte förvåna mig om det händer.
Tack! Nej jag vet, men undrar om någon har erfarenhet av det.Stort stort grattis!
Även om det skulle komma så leder det inte till något.
Bra om du sparar dina papper ett tag till.
Erfarenhet av det?Det kan hända. Har noterat mål för verkställighet som ingått i skuldsaneringar
Jag har inte skuldsanering eller har haft men ser ibland att det händer i verkställighetenErfarenhet av det?
Bra jobbat!Idag är min 2:a dag utan skuldsanering. Någon som varit med om att det har kommit brev från fordringsägare i efterhand. Skulle inte förvåna mig om det händer.