Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Skuldsanering inskickad

Jag vill verkligen hjälpa dig men det du skriver är nästintill obegripligt.

Tog du hjälp av din kommunens skuldrådgivare när du skickade in din ansökan?
De kan hjälpa dig med både det praktiska och att formulera din ansökan!

Har du ett aktivt spelmissbruk så bör du behandla det först. Kronofogden och skuldsanerats har nog gott om erfarenhet av trasiga missöden som kantats av spelmissbruk. Hur långt har du kommit i ditt tillfrisknande?

Har träffat flera kommuners skuldrådgivare både bättre och sämre, den som finns i denna kommun tvivlar jag att skriver värst mycket mer begripligt men kanske är en stor andel bedömningar som blir godkända enbart att ett ombud skickat in.

Försöker hitta logik där det inte finns någon, blir tyngre att greppa helheten när det inte verkar finnas någon.

Har du ett aktivt spelmissbruk så bör du behandla det först. Kronofogden och skuldsanerats har nog gott om erfarenhet av trasiga missöden som kantats av spelmissbruk. Hur långt har du kommit i ditt tillfrisknande?

Det med tillfrisknade finns inte heller någon mall för finns olika bud här
Som bäst skulle jag säga 8 år Och
Som sämst aldrig då det inte är möjligt utan en livslång och svår sjukdom, som kan återkomma 20år senare och få dig att bränna vilket förmögenhet som helst + belåna dig så mycket du kan och det på mycket kort tid.

Håller inte med om iallafall de värsta sjukdomsbilderna då är någon mer som en kombination av Cancer och ett spelande som kan förklaras av fri vilja till åtminstone någon del. Att kalla det en obotlig sjukdom, tar bort endel av allvaret i det hela paradoxalt.

Ponera ny myndighet som hanterar utbetalningar och avskrivningar för personer som fått diagnosen spelberoende, inga beloppsgränser, kan fungera som barnbidrag eller VAB. Inget de flesta skulle se som seriös
Verksamhet direkt. Frågan vilka myndigheter som finns som kan anses särskilt seriösa om tar saker ur sitt sammanhang.

Senast ändrad:
Har träffat flera kommuners skuldrådgivare både bättre och sämre, den som finns i denna kommun tvivlar jag att skriver värst mycket mer begripligt men kanske är en stor andel bedömningar som blir godkända enbart att ett ombud skickat in.

Försöker hitta logik där det inte finns någon, blir tyngre att greppa helheten när det inte verkar finnas någon.

Jag tror de flesta budget och skuldråsgivare kan summera saker på ett begripligt sätt

Du skriver tyvärr väldigt osammanhängande. Sättet du bygger dina meningar på och orden du använder rör till allt. Läs texten högt för dig själv så kanske du förstår varför vi inte förstår...
Ta hjälp av någon, för skriver du såhär till Kfm förstår jag tyvärr varför du får avslag. De kan inte förstå vad du menar..
Vill inte såra dig men många före mig har försökt säga detta i tråden och de känns inte som du uppfattar det..

Känns nästan som du använder google translate?

Senast ändrad:
Jag trodde nästan att min utmattning var tillbaka då jag inte förstod.
Det var ett av mina symtom nämligen, trögtänkt.:eek:

Jag trodde nästan att min utmattning var tillbaka då jag inte förstod.
Det var ett av mina symtom nämligen, trögtänkt.:eek:
De e Google translate, la in ett inlägg där och översatte till engelska och då kunde jag förstå något av vad hen babblar om..:axelryck::axelryck::axelryck:

Vet inte ursprungsspråket men typiskt google translate symptom :facejoy:

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp