Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Skuldsanering inledd ! Bästa beskedet på 10 år!!

Kan inte borgenärerna sätta emot och det blir avslag pga det?

De kan sätta emot, och det gör många, men jag har inte hört talas om många som fått igenom det.
Det är väl om man undanhåller egendom eller har fifflat undan pengar till nån anhörig etc.

De kan sätta emot, och det gör många, men jag har inte hört talas om många som fått igenom det.
Det är väl om man undanhåller egendom eller har fifflat undan pengar till nån anhörig etc.
Invändningar är inte så vanliga som man kan tro

Om man sen skulle få ett avslag hur snabbt kan man ansöka igen? Jag kommer verkligen inte ha möjlighet att betala nästan 17k i månaden igen sen isåfall.....

Om man sen skulle få ett avslag hur snabbt kan man ansöka igen? Jag kommer verkligen inte ha möjlighet att betala nästan 17k i månaden igen sen isåfall.....
Samma dag som avslaget kan du söka igen. Om du får avslag, kolla igenom det och se om du kan ändra något. Finns det förbättringspotential så sök när du styrt upp anledning till avslag.

De står att de är på 219 tror ni de menar den 21 eller den 29 ? Sjukt bra jobbar att fått ner ansökningarna från 3 månader till 28 dagar

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp