Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Skuldsanering/inkasso

Läste på ett annat forum ett inlägg från en som jobbar med skuldsanering. Han skrev att vid en genomgång så kollas även partners inkomst och ekonomiska förutsättningar av. Innebär det att dom ser att han då har inkassoärenden? Om ja, tas det hänsyn till detta då när min ansökan behandlas?

Vi får ju inte ekonomin att gå ihop alls pga hans inkassoärende men vi måste betala annars kommer han till kf..:oops::(

Läste på ett annat forum ett inlägg från en som jobbar med skuldsanering. Han skrev att vid en genomgång så kollas även partners inkomst och ekonomiska förutsättningar av. Innebär det att dom ser att han då har inkassoärenden? Om ja, tas det hänsyn till detta då när min ansökan behandlas?

Vi får ju inte ekonomin att gå ihop alls pga hans inkassoärende men vi måste betala annars kommer han till kf..:oops::(

Har inte svar på Dina frågor dessvärre, men tänker att Du bör kunna fråga Din handläggare detta eller?
Har Du fått förslaget på betalplan ännu, för det var väll rätt länge sedan Du fick inledande, eller?! :)

Har inte svar på Dina frågor dessvärre, men tänker att Du bör kunna fråga Din handläggare detta eller?
Har Du fått förslaget på betalplan ännu, för det var väll rätt länge sedan Du fick inledande, eller?! :)
Har inte fått förslag ännu och min handläggare har semester :confused:
Inledande d 26/4

Tyvärr tas ingen hänsyn till partnerns inkassoärende. Det är existensminimum som gäller :-/

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp