- Meddelanden
- 92
- Mottagna reaktioner
- 157
- Poäng
- 327
Allt möjligt? Bara säga att det är betalt med lön.Vad är det du köpt som kan döljas så ?
Allt möjligt? Bara säga att det är betalt med lön.Vad är det du köpt som kan döljas så ?
Jaha, jag förstår.Allt möjligt? Bara säga att det är betalt med lön.
Grattis, fick du inledande i sep 2023?Ville bara uppdatera om att jag förra veckan fick beslut om skuldsanering, så skuldfri september 2028! Så jäkla tacksam och så skönt!
Grattis ! Så jäkla skönt!Sep 24 fick 4 åring betalplan
Och tack!Grattis, fick du inledande i sep 2023?
Tack, att jag har barn som jag förstod det, var inget jag själv tog upp.Grattis ! Så jäkla skönt!
Vad har vägde att du fick 4 års betalplan ?
GrattisVille bara uppdatera om att jag förra veckan fick beslut om skuldsanering, så skuldfri september 2028! Så jäkla tacksam och så skönt!
Grattis
För vetskap, skuldsanering är alltid 5 år även om din betalplan är på 4 år. Så du kommer ha anmärkning skuldsanering till september 2029.
tack! Jo arbetsgivaren får veta om man jobbar inom bank och finans, de har UC bevakning på sina anställda. Detta vet jag eftersom det hände migArbetsgivaren får inte veta nåt om man får skuldsanering innan utmätning och om man får skukdsanering handlar inte bara om lånebördan nya lån utan skulderna uppkomst vad man gjort för att minska sina kostnader och mycket annat.
Lycka till