Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Skuldsanering, hur mycket får man över? Samt när kan man ansöka?

Okej, ska testa söka sanering, tror inte det blir beviljad men värt att chansa
Ja, man har inget att förlora.
Ett tips är att inte förhala något i processen, skicka in delgivningar direkt osv.

Sen är det viktigt att din fru bidrar med någon form av inkomst så fort som möjligt.
Vad har lånen använts till ?
Det försöker hon faktiskt, ska börja läsa några kurser och få lite csn till att börja med, lånen har använts till resor, advokat då min fru fick avslag förra året (familj anknytning) samt spel eftersom jag var behov av pengar och tänkte på snabbare väg.

Det försöker hon faktiskt, ska börja läsa några kurser och få lite csn till att börja med, lånen har använts till resor, advokat då min fru fick avslag förra året (familj anknytning) samt spel eftersom jag var behov av pengar och tänkte på snabbare väg.
Då måste du bevisa att du slutat spela.

Du ska bevisa att du slutat spela och fått behandling.

Nu hoppar jag in i eran diskussion. Jag har läst på forumet i flera år nu och endast sett nått ynka påstående om att man ska bevisa något. Som jag nämnde i annan tråd så får man ju inget intyg om man gått på spelförbundets träffar tex.

Måste ju isåf vara väldigt enskilt upp till behandlaren.

Jag har inte en chans till att återbetala inom överskådlig tid och gjort alla andra punkter som bör nu ge ett godkännande i min ansökan. Orka int med om jag ska måsta in på behandling å fördröja detta med år igen

Nu hoppar jag in i eran diskussion. Jag har läst på forumet i flera år nu och endast sett nått ynka påstående om att man ska bevisa något. Som jag nämnde i annan tråd så får man ju inget intyg om man gått på spelförbundets träffar tex.

Jag har inte en chans till att återbetala inom överskådlig tid och gjort alla andra punkter som bör nu ge ett godkännande i min ansökan. Orka int med om jag ska måsta in på behandling å fördröja detta med år igen
Det jag menade med bevisa är kontoutdrag och de som gått i behandling genom intyg osv sen är det såklart individuellt.

Jag har intyg både från stödgrupp och psykolog. Går hos Spelberoendes förening samt en KBT hos privat psykolog. Man behöver bara be om det så skriver de intyg att man närvarat

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp