Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Skuldsanering hos Kronofogden med hög inkomst och stora lån – vad gäller?

Hanteras ja men kollas ju ändå på separat inte så att man då kan lägga ihop lånen man har för bättre chans
Dem bedöms ihop om man kryssar i rutan. Båda ska ju dock göra sina egna ansökningar.

Är det så? Så dem blir som 1 då? Antingen får dem eller får ingen
Vi har gjort precis som ovanstående skrev, vi kryssade i att båda ansöker men vi var tvungna att ansöka var för sig.
Nu gällande bilen igen…. Bilen står på mig och inte på min partner, kan det vara så att jag blir nekad pga bilen då…..men min partner beviljas?

Vi har gjort precis som ovanstående skrev, vi kryssade i att båda ansöker men vi var tvungna att ansöka var för sig.
Nu gällande bilen igen…. Bilen står på mig och inte på min partner, kan det vara så att jag blir nekad pga bilen då…..men min partner beviljas?
Det kan vara så men står ni på lån tillsammans så kan ju bankerna kräva att medlåntagaren betalar lånet så det ej ingår i skuldsaneringen.

Är det så? Så dem blir som 1 då? Antingen får dem eller får ingen
Jag o maken ansökte samtidigt. Men sen behandlades ju våra ansökningar var för sej.
Nu blev vi beviljade både men det kan absolut bli så att den ena beviljas men inte den andra. Ex finns ju här i forumet el har funnits iaf.

Spelar väl ingen roll vad det är för bil, kfm lär inte godkänna den ändå
Jag har stor kunskap inom bilbranschen, så jag tänkte bara vara snäll och försöka rekommendera en billigare fin bil som är så nära som möjligt lika bra och pålitlig som er nuvarande. Det finns garanterat. Snygga också. Annars så får man styla den;)
Jag har stor kunskap inom området. Jag kan också komma med tips på hur ni kan kräma ur en bilförsäljning så mycket som möjligt, så den förhoppningsvis kan säljas för mer än 400k.
Skicka PM om du vill, eftersom alla här behöver inte veta vad det är för bil tycker jag.

Jag har stor kunskap inom bilbranschen, så jag tänkte bara vara snäll och försöka rekommendera en billigare fin bil som är så nära som möjligt lika bra och pålitlig som er nuvarande. Det finns garanterat. Snygga också. Annars så får man styla den;
Jag har stor kunskap inom området. Jag kan ocksp komma med tips på hur ni kan kräma ur en bilförsäljning så mycket som möjligt, så den förhoppningsvis kan säljas för mer än 400k.
Skicka PM om du vill, eftersom alla här behöver inte veta vad det är för bil tycker jag.
Alltid intressant när diskussioner tas till PM i ett öppet forum.

Alltid intressant när diskussioner tas till PM i ett öppet forum.
Skriv här istället då! :) Det verkade bara som att TS inte var så sugen på att skriva vilken bil de kör runt i, och jag vill bara hjälpa till med det jag kan. Det är väl viktigare? Eller?

Skriv här istället då! :) Det verkade bara som att TS inte var så sugen på att skriva vilken bil de kör runt i, och jag vill bara hjälpa till med det jag kan.
Samtidigt verkar inte TS ha en realistisk uppfattning om basalt ansvar som vuxen. Att äga en bil är en lyx, inte en rättighet. Har man inte råd så har man inte det.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp