Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Skuldsanering, fått inledande!

11500kr ska betalas skrev fel varje månad

Ok, efter ca 3år och 4-5 ansökningar plus överklaganden har Kf beslutat att gå vidare med min ansökan. Skall ta 6-7 v och jag har redan fått belopp som skall betalas i Januari osv.

Låter ju fantastiskt men hur vanligt är det att man får avslag plötsligt i denna process? Någon som fått det och varför?

Överlycklig men orolig!

@TourettesGuy var är du i processen?

4 månader sedan du fick inledande.

Fick
Fick du motiverat varför dem valde 4 år? Frågar då många med barn som får 5 år och vissa har man hört fått 3. Vad gjorde så att du fick 4?
Fick det inte motiverat, iaf inte på papper vad jag sett. Har nog mycket med skuldsaldot att göra. Jag hade ca 500k totalt i skulder.

Hej,
Jag fick förslag på skuldsanering runt den 20/2 och besked att det sedan skulle ta ca 3 veckor. I samma veva fick jag besked om att min handläggare kommer va tjänstledig och att jag ska tilldelas annan handläggare. Godkände planen innan min handläggare gick på tjänstledigt men har inte hört något mer sedan dess. Borde jag ringa kfm och kolla så att det inte hamnat mellan stolarna eller är det normalt att det tar tid?

Hej,
Jag fick förslag på skuldsanering runt den 20/2 och besked att det sedan skulle ta ca 3 veckor. I samma veva fick jag besked om att min handläggare kommer va tjänstledig och att jag ska tilldelas annan handläggare. Godkände planen innan min handläggare gick på tjänstledigt men har inte hört något mer sedan dess. Borde jag ringa kfm och kolla så att det inte hamnat mellan stolarna eller är det normalt att det tar tid?
Ungefär samma för mig, fick betalplan 9/2 sedan dess inget ljud från kfm men handläggaren sa det kan ta tid tyvärr.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp