Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Skuldsanering, fått inledande!

Sista dagen för min del idag att överklaga beslutet om beviljad skuldsanering, när kan man pusta ut? Ikväll? Tisdag med några bankdagar ? Tänker att för att det ska vara giltigt så borde det ligga på bordet idag?
Min skuldsanering fick precis som din laga kraft en fredag och på onsdagen veckan efter så var mitt skuldsaldo hos kronofogden nollat och dagen efter det (torsdag) fanns anmärkningen ”Skuldsanering beviljad" tillagd på minuc.se.
Så på onsdag nästa vecka bör du kunna pusta ut.

Min skuldsanering fick precis som din laga kraft en fredag och på onsdagen veckan efter så var mitt skuldsaldo hos kronofogden nollat och dagen efter det (torsdag) fanns anmärkningen ”Skuldsanering beviljad" tillagd på minuc.se.
Så på onsdag nästa vecka bör du kunna pusta ut.
Tack! Då får jag försöka tro det gått bra, ska logga in där och kika sedan. Men då har jag något att gå efter då våran situation verkar identisk i detta

Har pengarna fördelats hos kfm innan inledandet så är det i sin ordning, då ska inget återbetalas.
Så var det. Nu väntar jag bara på om jag får beviljat eller inte. Hur lång tid brukar det ta efter inledande tills man får veta om det blir avslag eller beviljat?

Så var det. Nu väntar jag bara på om jag får beviljat eller inte. Hur lång tid brukar det ta efter inledande tills man får veta om det blir avslag eller beviljat?
Några månader.

Du har inledande fram tills du fått ett beviljande och efter detta ska det vunna laga kraft, vilket tar 3 veckor efter beviljandet.
jag fick förslag om skuldsanering 10 nov och inledande , väntar fortfarande på ett beslut, tuffa veckor nu med massa väntan

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp