Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Skuldsanering, fått inledande!

Om de inte hinner så återbetalas det till dig efter någon vecka.
Ok, som jag trodde hann pengarna dras för löneutmätning på denna lön. Fick inledande skuldsaneringsbeslut den 17e och arbetsgivaren avbröt avdrag utmätning den 20e ser jag på Mina sidor på KFM.
Återkommer här om hur lång tid detta tar, hittar ingen info på internet om detta fenomen som borde vara rätt vanligt.

Ok, som jag trodde hann pengarna dras för löneutmätning på denna lön. Fick inledande skuldsaneringsbeslut den 17e och arbetsgivaren avbröt avdrag utmätning den 20e ser jag på Mina sidor på KFM.
Återkommer här om hur lång tid detta tar, hittar ingen info på internet om detta fenomen som borde vara rätt vanligt.
2-3 dagar efter lön hade jag fått in från KF

De kommer tillbaka. -:)

Jag fick det efter ca 10 dagar eftersom att min arbetsgivare betalade sent till KFM.

Vill inte släcka hoppet, men jag fick inget tillbaka från KF när min utmätning pausades med anledning av inledande.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp