- Meddelanden
- 223
- Mottagna reaktioner
- 43
- Poäng
- 157
Hur vet man om borgenärerna har invändningar eller inte ?Inte koll på exakt hur många borgenärer jag hade, 20-30 st kanske. Ingen invände
Sår det på beslutet eller ?
Hur vet man om borgenärerna har invändningar eller inte ?Inte koll på exakt hur många borgenärer jag hade, 20-30 st kanske. Ingen invände
Jag fick brev från KF med kopia på invändningen från borgenären. Detta var innan Kivra användes så det kom som ett vanligt brev.Hur vet man om borgenärerna har invändningar eller inte ?
Sår det på beslutet eller ?
PRA-group invände för mig. Dom tyckte jag fick skuldsanering för snabbt inpå att löneutmätningen hade startat. Dom tyckte att jag skulle kontaktat dom om avbetalningsplan bl a. Jag hade inte kontaktat dom då jag insåg att 28 avbetalningsplaner inte skulle funka.Ni som fått beviljad skuldsanering, hur många borgenärer hade ni? Var det någon som hade invändningar och isåfall vilket bolag?
Finns det kanske någon som alltid invänder? Det e en nervös väntan på slutgiltigt besked här har så många borgenärer
Endast brev om jag inte missminner mig.Fick ni beslut på skuldsanering direkt på kivra/brev eller dom ringer först precis som vid inledande?
Fick ni beslut på skuldsanering direkt på kivra/brev eller dom ringer först precis som vid inledande?
PRA-group känner inte till överhuvudtagetPRA-group invände för mig. Dom tyckte jag fick skuldsanering för snabbt inpå att löneutmätningen hade startat. Dom tyckte att jag skulle kontaktat dom om avbetalningsplan bl a. Jag hade inte kontaktat dom då jag insåg att 28 avbetalningsplaner inte skulle funka.
KF "dömde" till min fördel.
Tack för svar, va skönt att dem beslutade till din fördelPRA-group invände för mig. Dom tyckte jag fick skuldsanering för snabbt inpå att löneutmätningen hade startat. Dom tyckte att jag skulle kontaktat dom om avbetalningsplan bl a. Jag hade inte kontaktat dom då jag insåg att 28 avbetalningsplaner inte skulle funka.
KF "dömde" till min fördel.
Förmodligen för att kolla inkomstenOk.
Varför gör de det ?
Vad är orsaken till att de gör det ?
Beslut via brev men jag såg det i Poit samt att jag terroriserade min handläggare så hon berättade att ingen invänt.Fick ni beslut på skuldsanering direkt på kivra/brev eller dom ringer först precis som vid inledande?