- Meddelanden
- 10 135
- Mottagna reaktioner
- 6 668
- Poäng
- 4 477
Ja men hade omprövat ett större belopp.Vet du om man får behålla skatteåterbäringen om man har inledande skuldsanering ?
Jag har en kompis som undrar
Ja men hade omprövat ett större belopp.Vet du om man får behålla skatteåterbäringen om man har inledande skuldsanering ?
Jag har en kompis som undrar
Om du får högre lön permanent el större summa tex arv så bör man ompröva.Ok
5 k
Vad menar du med omprövat ?
Betalplanen är baserad på min lön
Hej Maila in din förklaring samt dem kompletterande uppgifterna nu och ring imorgon och följ upp lycka tillHallå! Jag har inledande och har skött allt enligt plan. Nu till ett problem som väcker mycket ångest hos mig, jag har fått kompletterande uppgifter jag ska skicka in, problemet är att detta brev har åkt ner i min grannes brevlåda, som varit på semester och kom hem idag. Han lämnade det till mig idag, nu kanske ni tror att jag ljuger men hans brevlåda är precis under min och det har hänt tidigare också. När jag nu öppnar brevet står det att jag skulle svarat för 3 dagar sen, tiden har alltså löpt ut. Ringt dem idag men det är stängt. Ska ringa direkt imorgon. Kan detta åtgärdas då det bara gått 3 dagar? Har full panik nu och ångesten äter upp mig. Tänker att de borde väl ha översyn med detta?! Tacksam för svar.
Ok!Hej Maila in din förklaring samt dem kompletterande uppgifterna nu och ring imorgon och följ upp lycka till
Hej !
Hur vet man om ett beslut om skuldsanering har vunnit laga kraft ?
Meddelar kronofogden mig efter 3 v eller ?
OkNäe du får inget meddelande. Däremot nollas dina skulder på kronofogdens hemsida samt att det ändras i kreditupplysningen till "skuldsanering beslutad"
Oftast samma dag el någon dag efterNär man haft samtalet per telefon när kommer sen beslutet ?