Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Skuldsanering beviljad – min väg från ansökan till beslut och känslor

Tack! Jag hoppas du har rätt. Hur har det gått tycker du? Har det varit väldigt tufft? När är du klar med din sanering?
Maj månad.
Det har gått bra, lite ångest när man väl måste ompröva och det tar lång tid, vissa gånger är förändringen så pass stor att man önskar det var kortare tid för omprövningar då det blir lite tufft, som när jag separerade exempelvis. Men att se ljuset i slutet av tunneln har verkligen hjälpt! Tiden har flytit på rätt bra, fram tills nu, nu går det extremt sakta

Igår kom beslutet om skuldsanering! Den är beviljad och jag kommer vara skuldfri februari 2030. Det är otroligt lång tid men alternativet hade varit resten av livet så jag är såååå glad

Från ansökan till beslut har det tagit cirka 11 månader. Ansökan den 23 september 2024. Inledande den 24 mars. Förslag till beslut den 13 maj och beslut igår den 18 augusti.
Grattis! Fem år går otroligt fort. Minns när vi fick sanering att det kändes som en evighet bort men så helt plötsligt var vi klar o nu har det gått mer än tre år sen.

Igår kom beslutet om skuldsanering! Den är beviljad och jag kommer vara skuldfri februari 2030. Det är otroligt lång tid men alternativet hade varit resten av livet så jag är såååå glad

Från ansökan till beslut har det tagit cirka 11 månader. Ansökan den 23 september 2024. Inledande den 24 mars. Förslag till beslut den 13 maj och beslut igår den 18 augusti.
Grattis!! Blev klar med min i maj och det är fortfarande obeskrivligt:) Tiden kommer gå snabbt!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp