Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Skuldsanering beviljad – min väg från ansökan till beslut och känslor

Igår kom beslutet om skuldsanering! Den är beviljad och jag kommer vara skuldfri februari 2030. Det är otroligt lång tid men alternativet hade varit resten av livet så jag är såååå glad

Från ansökan till beslut har det tagit cirka 11 månader. Ansökan den 23 september 2024. Inledande den 24 mars. Förslag till beslut den 13 maj och beslut igår den 18 augusti.

Igår kom beslutet om skuldsanering! Den är beviljad och jag kommer vara skuldfri februari 2030. Det är otroligt lång tid men alternativet hade varit resten av livet så jag är såååå glad

Från ansökan till beslut har det tagit cirka 11 månader. Ansökan den 23 september 2024. Inledande den 24 mars. Förslag till beslut den 13 maj och beslut igår den 18 augusti.
Grattis, hur ser din situation ut? :vinnare:

Wow! Ett jätte stort grattis till dig!

Stort grattis Miranda!
Nu kan du äntligen se ljuset i slutet av tunneln!
Njut och fira till ordentligt!
5 år känns som en lång tid, men helt ärligt har tiden gått fort (för mig) fram tills nu när det bara är några månader kvar, nu känns det som att tiden går extremt sakta. :facejoy:

Stort grattis Miranda!
Nu kan du äntligen se ljuset i slutet av tunneln!
Njut och fira till ordentligt!
5 år känns som en lång tid, men helt ärligt har tiden gått fort (för mig) fram tills nu när det bara är några månader kvar, nu känns det som att tiden går extremt sakta. :facejoy:
Tack! Jag hoppas du har rätt. Hur har det gått tycker du? Har det varit väldigt tufft? När är du klar med din sanering?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp