Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Skuldsanering, betalningsplan godkänd 3 år....

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Du postade du skrev, oavsett om du hade tänkt skriva nåt annat så skrev du det där.
Jag postade inte det och inlägget var inte färdigt så med andra ord kanske ord ur ett större sammanhang.
Nu säger jag något som jag snart ska säga på mitt jobb under nattjobbet...klart slut.

Jag postade inte det och inlägget var inte färdigt så med andra ord kanske ord ur ett större sammanhang.
Nu säger jag något som jag snart ska säga på mitt jobb under nattjobbet...klart slut.
Nja, det går ju inte att säga att du inte postade det, när du gjorde just det, postade det. Skyll inte ifrån dig.

Nja, det går ju inte att säga att du inte postade det, när du gjorde just det, postade det. Skyll inte ifrån dig.
Nu får du ge dig!
Jag postade inte det med flit och inlägget var halvfärdigt och följde med ett annat inlägg. Så nej jag gjorde inget med uppsåt. Har försökt förklara.
Ta en grogg till och slappna av du börjar bli obehaglig.

Nu får du ge dig!
Jag postade inte det med flit och inlägget var halvfärdigt och följde med ett annat inlägg. Så nej jag gjorde inget med uppsåt. Har försökt förklara.
Ta en grogg till och slappna av du börjar bli obehaglig.
Du postade det du hade skrivit och vägrar nu stå för det.
Inte intresserad av alkohol, är hem till på tok för många som prioriterar sånt och ser vad följden blir.

Lite tragiskt ändå när en moderator börjar spåra ur på riktigt med härskartekniker, missunnsamhet och förlöjliganden av tragedier och när människor ber om hjälp. Varför lämnar man inte bara.
Det är ju en åsikt du får ha och stå för. Det är ju värre att skriva saker och absolut inte stå för det.
Tack för feedback

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp