Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Skuldsanering, berätta ditt inviduella fall!

Hej!

Förstår att många verkar störa sig på när man frågar hur den enskildes fall såg ut, så tänker att jag startar en tråd där folk kan berätta hur deras saneringsansökan såg ut.

1. Skulder
2. Inkomst
3. löneutmätning innan?
4. Senaste skuld tagen/inledande
5. Barn som bor hemma?
6. Ålder?
7. Vad har lånen använts till?
8. Personligt brev?

Vore tacksamt om någon/några kunde dela med sig om hur det såg ut för just dig

Må väl, Kalle.
1. 4,5m
2. 33
3. Ja
4.2år
5. Ja
6. 35
7. Spelmissbruk
8.ja

1. S
1. ca 950kkr
2. ca 490kkr/år
3. ca 9 år
4. 12-13 år före inledande
5. Nope
6.Strax över 60
7. Konsumtion
8. Nope, allt gjordes elektroniskt vi webben.

1. S
1. ca 950kkr
2. ca 490kkr/år
3. ca 9 år
4. 12-13 år före inledande
5. Nope
6.Strax över 60
7. Konsumtion
8. Nope, allt gjordes elektroniskt vi webben.

Får man fråga varför du inte ansökt tidigare, om du nu inte gjort det vill säga?

Får man fråga varför du inte ansökt tidigare, om du nu inte gjort det vill säga?
Depression, orkade helt enkelt inte bry mig efter att ex-frun blåste allt på familjens samtliga sparkonton med 20 års besparingar innan hon drog.
Jobbade all övertid jag fick tills kroppen rasade helt: Hjärtinfarkt plus blödande magsår som följdes av ytterligare en depression.
Firmans kurator/psykolog fick mig att ta tag i mitt nya liv och nästan tvingade mig att söka skuldsanering.

Depression, orkade helt enkelt inte bry mig efter att ex-frun blåste allt på familjens samtliga sparkonton med 20 års besparingar innan hon drog.
Jobbade all övertid jag fick tills kroppen rasade helt: Hjärtinfarkt plus blödande magsår som följdes av ytterligare en depression.
Firmans kurator/psykolog fick mig att ta tag i mitt nya liv och nästan tvingade mig att söka skuldsanering.

Jag förstår, härligt att du är på väg tillslut! Lycka till. :folded:

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp