Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Skuldsanering – första betalningen gjord, vad händer nu?

Hej och grattis !
Måste fråga vad innebär det att du betalat in till kf innan du har fått laga kraft ? Är det första ”inbetalningen” uträknad på lön ? Och vad händer om du betalat in och det inte vinner laga kraft ?
Med vänlig hälsning, förvirrad tjej som väntar på svar från skuldsanering
Om du inte hade löneutmätning före du fick inledande och betalat enl planen så får du tillbaka pengarna.

Om du inte hade löneutmätning före du fick inledande och betalat enl planen så får du tillbaka pengarna.
Du får inte tillbaka pengarna du betalat in för skuldsanering är min tolkning. Dem fördelas ju även under inledande.

Betalplanen kommer i samband med att allt är klart! Då.ser du också hur många år du ska betala. Så har jag fattat alla fall.
Det är inte klart bara för du får en betalplan. Det är klart när du fått ett beslut som sen ska vinna laga kraft. Beslut kan ta ett par månader efter betalplanen.

Förslag till betslplan får man vid ett senare tillfälle om de väljer att gå vidare med ens inledande
Jaha okej, tack <3
Jag trodde man fick den i samband med inledande, men då har jag fattat fel.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp