Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Skuldsanering även beviljad för sambon

Idag har vi fått fira ännu en gång , idag kom beslutet som vi väntat på ett tag nu , sambon fick även hon beviljad sanering. 763k totalt och ska betala tillbaka ca 250k ! 4 år att betala blev det för henne :) nu har jag själv 24 betalningar kvar ! Tänk vad detta forumet verkligen har hjälpt mig mycket ! Känns som hela livet har vänt efter man fick saneringen . Kommer därför som tack i december månad ge bort en stor slant till 10 st som verkligen behöver det ! Vill kunna ge tillbaka något efter all hjälp man fått här på forumet <3

Idag har vi fått fira ännu en gång , idag kom beslutet som vi väntat på ett tag nu , sambon fick även hon beviljad sanering. 763k totalt och ska betala tillbaka ca 250k ! 4 år att betala blev det för henne :) nu har jag själv 24 betalningar kvar ! Tänk vad detta forumet verkligen har hjälpt mig mycket ! Känns som hela livet har vänt efter man fick saneringen . Kommer därför som tack i december månad ge bort en stor slant till 10 st som verkligen behöver det ! Vill kunna ge tillbaka något efter all hjälp man fått här på forumet <3
Vad glädjande att höra. Super stort grattis till er. Vilken otrolig lättnad. Nu har ni verkligen ett slutdatum på eländet. Super bra kämpat <3

Stort grattis Johan!!

Stort grattis ☺️
Min sambos sanering vann laga kraft i tisdags så nu kör han 4 år. Jag har gjort en ny ansökan och hoppas det ska gå vägen.
hur mycket får ni behålla tillsammans?

Stort grattis ☺️
Min sambos sanering vann laga kraft i tisdags så nu kör han 4 år. Jag har gjort en ny ansökan och hoppas det ska gå vägen.
hur mycket får ni behålla tillsammans?
Jag ska få behålla 17k per månad ! Och hon 7k :) tack så jättemycket :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp