Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Skuldsanering är det möjligt?

@Lasseman tråkigt att höra! Men om man fått avslag tidigare, påverkar det negativt om man söker igen i framtiden? Värt ett försök, vet helt ärligt inte vad jag ska göra annars. Leva med att aldrig kunna betala tillbaka låter inte speciellt attraktivt för mig tyvärr.

Jag vet inte, men skulle jag handlägga en som fått avslag nyligen skulle jag såklart titta på hur dom resonerade den gången

@Lasseman skulle uppskattas! Verkar efter lite läsning att det inte verkar påverka kommande ansökningar om man gått avslag

Jag vet inte, men skulle jag handlägga en som fått avslag nyligen skulle jag såklart titta på hur dom resonerade den gången

Dom tittar på föregående ansökan, är väl inget negativt dock. Iaf varför man gav avslag, var typ öppningen i samtalet jag hade för 2v sen.

Jag refererade till och med till första ansökan eftersom det är detsamma då som nu.

Dom tittar på föregående ansökan, är väl inget negativt dock. Iaf varför man gav avslag, var typ öppningen i samtalet jag hade för 2v sen.

Jag refererade till och med till första ansökan eftersom det är detsamma då som nu.

Det kan vara nog så negativt beroende på vad avslaget berott på

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp