Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Skuldsanering, äger hus men huset är belånat till max?

Hej , Nordea kontaktade mig men tyvärr kan dem inte hjälpa oss på grund av stora privatlån vet inte hur ska vi göra ? Ska jag kontakta en annan bank ? Va säger ni fina och kunniga människor?

Hej , Nordea kontaktade mig men tyvärr kan dem inte hjälpa oss på grund av stora privatlån vet inte hur ska vi göra ? Ska jag kontakta en annan bank ? Va säger ni fina och kunniga människor?
Hur ser er månadsbudget ut? Går ni minus varje månad eller klarar ni er? Har ni funderat på att sälja er bostad och försöka få tag i en billigare hyresrätt?

Hej, hade du bokat tid med en bolånehandläggare?
Hur ser resten av er situation ut? (de olika punkterna som jag radade upp)
1. Hur går kalkylen ihop? Har du gjort en sammanställning av alla utgifter och inkomster?
2. UC risk?
3. Stabil och bra inkomst.
4. Antal FF?

Hur har det gått för er?
Vi hade liknande situation som er husvärde 2,3miljoner bolån hos Nordax. Huset såldes och vi fick köpa annat hus så våra månadskostnader för huslån har drastiskt minskat. Från 17000:- till 5000:- men vi köpte renoveringsobjekt, renoverade och har ju ökat värdet på huset men ingen bank vill hjälpa oss samla in blancolånen och SMS lånen som tillkommet året i det andra huset.
Nu har vi ett hus värdet till 1,3miljoner med ett bolån hos Nordax på 660000:-
Funderar på hur vi ska komma vidare men det blir att kämpa några månader till, betala allt och vrida och vända på varje krona sen kanske Nordax vill hjälpa oss..

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp