Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Skuldsanering, Överklaga/Ny sökning

Men det går att åka kommunalt till bådas jobb? Då får ni nog bita i det sura och lämna tillbaka leasingbilen. Hur hög boendekostnad har ni?
Jo det gör det men kostnaden blir ju likvärdig som bilen. Sen går det inte då barnen har diagnoser och socialt fobi vilket innebär att de ej kan åka kommunalt så en bil är ett måste för vår familj

Sant annlo, bäst att vara ärlig i livet helt klart. Bara en tänkte högt tanke

Sant annlo, bäst att vara ärlig i livet helt klart. Bara en tänkte högt tanke
Man ska vara helt transparent och ärlig i sin ansökan om skuldsanering. Det är viktigt att komma ihåg att syftet med skuldsanering är att få en ny start och möjlighet att komma på rätt fot ekonomiskt, inte att försöka lura systemet.Att ljuga i en ansökan kan leda till konsekvenser som kan vara långt mer problematiska än att möta sina ekonomiska bekymmer ärligt. Det kan också påverka din mentala hälsa och välbefinnande under hela perioden av skuldsanering.

Men du vad är er hyra på om dom ger avslag på grund av det?

Jag betalar nästan 13.000 för en trea bara och det var inga problem.

Leasing bil brukar förstöra en del av vad jag hört.
Sen att göra en ny ansökan samtidigt som överklagan kommer nog ge ett nej på nästa ansökan med. Dem kollar alltid de gamla ansökningarna ifall man har åtgärdat det som gjorde att man fått avslag. Så får ni då Nej på överklagan så kommer ni nog få Nej på nästa ansökan med så bättre att vänta lite iallafall (tror jag)

Men du vad är er hyra på om dom ger avslag på grund av det?

Jag betalar nästan 13.000 för en trea bara och det var inga problem.
Då har vi samma så det var ju konstigt kan jag tycka. Det var den främsta anledningen enligt beslutet, för hög hyra

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp